czwartek, 18 lipca 2013

Prolog


No i macie prolog :D 
***
~Hermiona~
  Jutro wyjeżdżam do Nory. Wreszcie spotkam przyjaciół. Przyjaciół z którymi tak długo wytrzymałam. Już 6 lat przyjaźni. Może to i jest ostatni rok w Hogwarcie, ale nie ostatni rok przyjaźni. Co ja bym bez nich zrobiła? Tyle przygód, tyle kłótni, my dalej się przyjaźnimy. Mimo wielu prób Voldemorta, nie poddaliśmy się. Wracamy do Hogwartu, nie wiemy co nas czeka. Voldemort może zaatakować w każdej chwili. Wszyscy się ukrywają. Tylko nasza trójka ma siły do walki, nie poddamy się dopóki Voldemort nie zginie. Gardzę wszystkimi śmierciożercami, a w szczególności rodziną Malfoy'ów...
***
~Draco~
Ostatnio jedyne co mogłem robić, to siedzieć bezczynnie w domu, oczekując na 1 września. Niestety, matka kazała mi wrócić do szkoły. Czekał mnie jeszcze jeden, męczący rok, w miejscu pełnym zdrajców krwi jak Weasley'e czy brudnych, plugawych, szlam jak ta Granger. Uśmiechnąłem się jednak na myśl, że dyrektorem nie jest już Dumbledore. Być może nie będzie tak źle. W końcu, Czarny Pan będzie miał dostęp do szkoły i wytępi wszystkich mugolskich ulubieńców Dumbledore'a, z Potterem na czele. Pocieszając się tą myślą oraz obiecując sobie, że w tym roku zerwę z Pansy, poszedłem do salonu, skąd dobiegał głos wołającej mnie matki.
____________________

Liczymy na to że Wam się spodoba. ;) Prosimy o komentarze, bo dają nam większą motywację :p

4 komentarze:

  1. Skomentuję, bo sama piszę dramione i czuję się do tego zobowiązana. Tekst za serce mnie nie chwycił, ale jest okej. W linijkach z perspektywy Hermiony za często pojawiają się słowa 'przyjaźń', 'przyjaciółmi', 'przyjaźnimy' itd. Chyba rozumiecie o co mi chodzi. Z perspektywy Dracona dużo lepiej. Zastanówcie się, czy nie lepiej by było gdyby całe opowiadanie było prowadzone z jego strony. Jeżeli chodzi o Hermione...nie potraficie za bardzo pokazać jej uczuć, przeżyć. Moim zdaniem źle ją kreujecie. No ale zobaczymy co będzie dalej. Czekam na nn, wtedy ocenię i napiszę dużo więcej. Na razie jest po prostu w porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję poprawić swój styl pisania. Ale to narazie prolog. Nie da się wykreować kogoś w prologu. Przynajmiej wg mnie :D W każdym razie dziękuję za komentarz, bo wiem nad czym będę musiała popracować :D Pozdrowienia /D

      Usuń
  2. Zgadzam się zuuiko i muszę przyznać, że zapowiada się dosyć ciekawie ;) liczę na bitwę o Hogwart w tym opowiadaniu ;)
    będę uważnie was śledzić i zapraszam również do mnie : http://wspomnienia-smierciozercy.blogspot.com/
    pozdrawiam Avad ka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No zapowiada się ciekawie :) Poszukajcie bety, a będzie dobrze :) Wiadomo, z prologu mało można wywnioskować, ale ja jestem dobrej myśli :)
    Zapraszam: http://dramione-invisible-love.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę weny,
    ichhassedich :*
    Ps Dziewczyna z ask'a ( Imperio! )

    OdpowiedzUsuń